Zoeken in deze blog

dinsdag 2 november 2010

De Doekies van Freek



Tja, dan moet je wel met de billen bloot. Wat maakt Freek dan zoal...

Een bloemlezing.....

De lakentjes, in elke smaak, afmeting, aantal etc.



De uberhandige luierzakjes

De boxkleden en boxzakken


De overbekende labeldoekjes in veel variaties...


Deze labeldoek heb ik vernoemd naar onze dochter - ter ere van haar geboorte ook met korting te bestellen ;-) _
Labeldoek Florien

Dat was het wel even voorlopig...

Trouwens, het is niet altijd 'what I see, is what I stitch...' ik deel ook graag mijn volledig mislukte voelboekjesproject met jullie (tips anyone??)

Op de een of andere manier, kreeg ik geen rechte bladzijden, nog minder rechte naden en een vreselijk eindresultaat :



En geloof me, van dichtbij is het echt niet mooi!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten