Zoeken in deze blog

maandag 29 november 2010

De eerste keer...

dat ik een me aanmeldde voor een Give-Away werd gelijk de eerste keer dat ik een Give-Away won! Thanks to Judith van strijkapplicaties.nl en ook een dankjewel aan Dorine, die de gewonnen Give-Away niet opeiste en er dus opnieuw geloot moet worden.

Tja, met de NU AL 2 VOLGERS gaat het hier nog wel ff duren voor er een Give-Away komt, ik stik natuurlijk van de ideeën ervoor. Laat dit een uitnodiging zijn....;-)

Ben benieuwd wanneer ik het pakje van Judith ontvang, door alle stakingsdagen van TNT is mijn bestel- en verzendproces van Doekies ook een beetje in de war, de bestelde stoffen zijn nog niet binnen en de kraamcadeaus die eigenlijk al bij de klant hadden moeten zijn lopen ook vertraging op. Het duurt allemaal 2 (of meer...?) dagen langer helaas.

Nou ja, tijd genoeg om te werken aan de monsterbestelling van dit weekend, 18 meter vlaggenlijn. Vandaag met zoonlief samen de vlaggen getekend (54 dubbele vlaggen) en alvast geknipt. Morgen maar weer mee verder fröbelen.

Ik hou het voor gezien voor vandaag, ga dit creatieve brein wat rust gunnen (moet zelf lachen om deze zin). Nou ja, we maken er maar een schoonheidsslaap van. Werd vrijdagavond even met de neus op de feiten gedrukt tijdens het uitje met de meiden van de pufclub. De linkerkant van de tafel had sjans en wij (arme 30+-ers) werden - nog net - met een drankje afgescheept. Ook de net-iets-te-late-entree-a-la-maison die nacht hakte er flink in. Maar gezellig was het wel, misschien moet ik er even weer in getraind raken.

Slaap lekker voor straks!

2 opmerkingen: