Zoeken in deze blog

maandag 15 november 2010

PIF, GA, pffffffffff!

Zohee, I'm looking for a blogdictionary. Na een week of wat me in blogland te begeven, duizelt me het af en toe van de afkortingen. Nog steeds ruzie met dashboard en mijn lay-out, maar goed, we komen er wel.

Na wat rondjes op diverse blogs ben ik er achter dat PIF een 'pay it forward' is en een GA een 'give away'. Nu nog even inhaken...

Ik gooi er maar eens een in, met 1 volger durf ik wel, als 'de doekies van freek' 20 volgers heeft, gaat er ook hier een give away uit.

Op het moment vrij weinig te melden, dus die 20 volgers laten vast op zich wachten. De kindjes gedragen zich keurig, de webwinkel draait na mijn verlof zeker naar behoren.

Misschien toch nog een nieuwtje. Aangezien ik toch nog vrij veel tijd overhield om blogs te lezen, te hyven en facebooken en meer onzin, besloot ik me aan te melden als ambassadrice voor Pink Ribbon. Afgelopen vrijdag had ik het gesprek en ik kan wel zeggen dat ik er zin in heb. Leuk om ook voor een ander (give away, pay it forward) eens bezig te zijn zonder er iets voor te krijgen...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten